Wednesday, June 19, 2013

Rest

Lands End Canvas top, Khol's shorts, Bensimon shoes, Sears ring, gifted bracelet 





It felt so good to sit down in the grass near the irises. The past week has been extremely long and tiring for me. I've been dancing everyday making up missed classes from my trip to France with my grade. Only a couple more days until summer vacation begins and I can relax. I'll then head to France to see my grandparents for the summer.
C'était très agréable de pouvoir me reposer près des iris. Cette semaine était très longue et fatigante. J'ai dansé tous les jours cette semaine pour rattraper des cours manqués pendant mon voyage en France avec ma classe. Il y a seulement quelques jours d'école qui restent et ensuite je vais pouvoir me reposer. Je partirai ensuite voir mes grands parents pendant l'été.
photos: PAUL
~Emma

4 comments:

  1. Fabulous as always ;)
    Xoxo
    jamncookies.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Looks perfect,love!;-)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    ReplyDelete
  3. Such a cute casual look :)

    www.thesequincinderella.com

    ReplyDelete
  4. I love the ring. It's gorgeous.
    x eva
    www.elm-evamarie.com

    ReplyDelete

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...