Monday, September 30, 2013

I Am Not A Robot

johnnie b shirt, Clockhouse skirt, Franco Sarto shoes, gifted necklace, Forever 21 earrings & ring



School started what feels ages ago, it's only been three weeks. I have a whole year to go, how is this possible? I feel like I'm living in slow motion, walking ever so slowly, as if my feet were stuck in cement. My brain collapses when I go to sleep, my eyelids are heavy. Sleeping feels like vacation. I'm saying sorry in advance if there is a week when there's a lack of posting, just note that we'll come back, bigger and better. Patience is golden.

J'ai l'impression que l'école a commencé il y a des années lumière, ça ne fait que trois semaines. J'ai un an devant moi, comment est-ce possible? C'est comme si je vivais au ralenti, marchant lentement, mes pieds enfoncés dans du ciment. Mon cerveau s'effondre quand je me couche, mes paupières sont lourdes. Dormir c'est comme des vacances. Je vous demande pardon à l'avance s'il y a une semaine où il n'y a pas beaucoup de posts. Souvenez vous qu'on reviendra à la charge en plus grand et en mieux. "Patience et longueur de temps font plus que force ni que rage." (La Fontaine)

photos:PAUL
~Emma

2 comments:

  1. love your skirt :)

    http://only4feet9.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. J'adore ta jupe!!!L'imprimé est super!!!
    Bisous
    Jade

    ReplyDelete

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...