Thursday, May 4, 2017

Still Life


H&M shirt, thrifted shirt, Khol's jeans, New Look shoes and Swatch watch





Here we are with a geometric motif to liven things up. I feel as though I don't wear bellbottom jeans enough! I remember loving those types of pants when I was younger but then buying my first pair of skinny jeans. The tighter fit, the better. Only recently did I buy these bellbottom jeans. My middle school memories make me smile.

Nous voilà avec quelques imprimés pour égayer le tout. Je trouve que je ne porte pas assez ce jean à pattes d'éléphant! Je me souviens quand j'étais petite d'adorer les jeans pattes d'eph et ensuite d'avoir acheté mon premier slim. Pendant des années je n'ai que porté des skinny. Plus c'était moulant, mieux c'était. Ce n'est que récemment que j'ai acquis ce jean. Mes souvenirs de collège et skinny jeans me font sourire. 

photos: FARYAL
~Emma

5 comments:

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...