Tuesday, February 13, 2018

My Favorite Teas


Kusmi Tea Paris - BB Detox


My friend, Sophie, gave me this tea a couple of years ago. Each time I drink it, the citrus infusion makes me think of Angers, France and of my memories there. I don't believe in detox drinks but I just like the grapefruit and green tea flavors in this Kusmi Tea. 

Mon amie, Sophie, m'a offert ce thé il y a quelques années déjà. Chaque fois que je le bois, l'infusion aux agrumes me fait penser à Angers, France et mes souvenirs de là-bas. Je ne crois pas aux boissons diététiques, mais j'aime simplement les notes de pamplemousse et thé vert dans ce Kusmi Tea.


Celestial - Bengal Spice Herbal Tea


This herbal tea is the equivalent of a chai latte (one of my guilty pleasures) without the milk, the cream and the extra calories. It has the same flavor and smell as a chai latte which impresses me each time I drink it. The spice mix is perfect! 


Cette tisane est l'équivalent d'un chai latte (un de mes péchés mignons) sans le lait, la crème et les calories en plus. Il a le même goût et la même odeur qu'un chai latte, ce qui me bluffe à chaque fois que je le bois. Le mélange d'épices est parfait! 


Twinings of London - Lady Grey Tea

Let's end on a classic note: English tea. There's nothing better than a cup of tea with a hint of milk for breakfast or an afternoon snack. I especially love this tea bag that perfectly matches the mug I painted. 

Finissons sur une note classique: le thé anglais. Il n'y a rien de tel qu'une excellente tasse de thé avec un nuage de lait au petit-déjeuner ou pour le quatre heures. J'aime en particulier que ce sachet soit assorti à la mug que j'ai peinte! 

photos: me


1 comment:

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...